Vindt hier de antwoorden op veel gestelde vragen
FAQ
Sign & Image
Waarom bestellen bij Sign & Image?
We hebben een breed assortiment en een groot aantal producten hebben wij op voorraad liggen. Daardoor kunnen we snel leveren. Voor maatwerk denken wij graag mee, om zo tot een goed product te komen.
Kan iedereen bij Sign & Image bestellen?
- Wij leveren halffabricaten enkel aan signmakers. Wanneer je toch graag onze producten wilt bestellen, ondanks dat je geen sign bedrijf bent, verwijzen wij u graag door naar één van onze dealers.
Hebben jullie een showroom?
Wij hebben een showroom in Eindhoven, Nederland. Op afspraak ben je hier van harte welkom.
Bel of mail ons om een afspraak te maken.
Beletteren en monteren jullie ook?
Sign & Image heeft geen eigen montageploeg omdat wij alleen aan signmakers verkopen die zelf monteren. Mocht u zelf niet over de mogelijkheden beschikken, dan kijken wij graag met u mee naar de mogelijkheden.
Winkel
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem voor wijzigingen of een annulering van een order altijd direct contact met ons op. We bekijken dan samen naar de mogelijkheden.
Kan ik een sample aanvragen?
Wij sturen graag een sample op. Afhankelijk van het product brengen wij in sommige gevallen kosten in rekening.
Wat is de levertermijn?
De levertermijn is afhankelijk van de afgenomen producten. De levertermijn van een maat-product duurt langer dan van een standaard-product. Een groot gedeelte van de aangeboden producten hebben we op voorraad, of kunnen we op korte termijn produceren.
Neem in het geval van een spoedlevering contact met ons op. We kijken graag met u mee naar een oplossing.
Retourneren, ruilen en garantie
De garantie verschilt per product. Mochten er vragen of problemen zijn omtrent garantie, neem dan gerust contact met ons op.
Stuur voor het retourneren of ruilen van producten ons een e-mail met vermelding van het ordernummer, de reden van retourneren/ruilen en vermeld in het geval van ruilen het gewenste nieuwe product.
Producten kunnen retour gestuurd worden naar:
Sign & Image
t.a.v. #ordernummer#
Parkforum 1037
5657 HJ Eindhoven
Na ontvangst van de (onbeschadigde) goederen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Bezorgen of afhalen?
Alle producten kunnen zowel verstuurd worden, als na ontvangst van het ophaalbewijs, op ons filiaal afgehaald worden.
Voornamelijk bij grote en zware producten als bij grote volumes kan het interessant zijn om deze af te halen. Dit bespaart hoge verzendkosten.
Voor orders tot € 250,- netto bedragen de verzend- en verpakkingskosten € 12,50 per levering in Nederland. Voor lengtegoed met een lengte langer dan 1500 mm gelden de volgende transportkosten:
0 – 149 km € 45,-
150 – 199 km € 65,-
200 – 300 km €95,-
(Deze tarieven zijn niet van toepassing bij levering op de waddeneilanden, hiervoor transport op aanvraag).
Alle overige leveringen boven €250,- worden franco aan huis geleverd. Indien wij leveringen kunnen combineren zullen de transportkosten lager zijn en tegen lagere tarieven worden berekend.
Levertijden variëren per product, wij geven u na ontvangst van plaatsing van de order een verwachte levertijd door. Sign & Image kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor welke schade dan ook indien wij de afgegeven levertijd niet halen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Alle bestellingen via onze webshop dienen vooraf via iDeal betaalt te worden.
Wanneer vooruit betalen, betalen bij ontvangst (enkel mogelijk bij afhalen) of achteraf betalen gewenst is, stuur ons dan een e-mail met de gewenste producten en betaalwijze.
Kan ik ook buiten Nederland bestellen?
Via onze webshop zijn enkel bestellingen binnen Nederland mogelijk.
Neem contact met ons op wanneer bestellingen naar het buitenland verstuurd moeten worden.
Actievoorwaarden
Kortingsbonnen, couponcodes en waardebonnen kunnen in het betaalproces verzilverd worden.
Veiligheidswaarschuwingen
Bij Sign & Image staat de kwaliteit van onze artikelen natuurlijk voorop. Helaas kan het voorkomen dat een artikel toch niet voldoet. We maken hier direct melding van, zeker als het gevaarlijke situaties kan opleveren. Bij een terugroepactie of een belangrijke veiligheidswaarschuwing kun je het artikel terugsturen of terugbrengen en krijg je het aankoopbedrag terug. Er kunnen ook tijdelijke meldingen staan waarvoor geen terugroepactie is.
Een klacht melden
Klanttevredenheid heeft bij ons hoge prioriteit. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan het voorkomen dat iets niet naar wens is.
Neem in dat geval contact met ons op en wij proberen zo goed mogelijk het probleem te verhelpen.
Vragen over mijn account
Hoe maak ik een account?
Om de prijzen te kunnen zien en producten te kunnen bestellen dient er éénmalig een account aangemaakt te worden.
Aan- of afmelden voor de nieuwsbrief
Wij sturen u graag tweemaandelijks een nieuwsbrief met informatie over nieuwe artikelen, aanbiedingen en tips.
Wanneer u zich wilt afmelden voor onze nieuwsbrief, klikt u onderaan de nieuwsbrief op de ‘Uitschrijf’ knop. We vinden het jammer om u te zien gaan als lezer van onze nieuwsbrief.
Waarom kan ik niet inloggen?
Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op en we kijken mee hoe we het probleem op kunnen lossen.